Уншиж байна...
Жолооны эрхээ хасуулсан хүн согтуугаар тээврийн хэрэгсэл жолоодсон 242 хэргийг шүүхэд шилжүүлжээЖ.Хатанбаатарын байгуулсан "Монголын үндэсний допингийн эсрэг байгууллага"-ын бүртгэлийг хүчингүй болгосон улсын байцаагчийн актыг шүүхээс хүчингүй болгожээДЭМБ Номхон далайн баруун бүсийн захирал Др. Саиа Ма’у Пиукалаг хүлээн авч уулзлааЧинагийн Галсан “Мэргэн ном” цомын эзэн боллооНаадамчдын гудамжнаас Эрчим хүчний гудамж хүртэлх 2.8 км авто зам, гүүрний зорчих хөдөлгөөнийг өнөөдөр 14 цагт нээнэЦЕГ: Хүний биед халдсан "Б"-д торгох шийтгэл ногдуулавТүүхий эдийг эргэлтэд оруулж, “Цагаан алт” хөтөлбөрийн хүрээнд хамтран ажиллах талаар санал солилцовЭрчим хүчний реформ хийхэд Дэлхийн банктай хамтарч ажиллахаа Ерөнхий сайд илэрхийллээӨнөөдөр буюу есдүгээр сарын 25-ны 23:00 цагаас хоёр байршилд авто зам хааж, шинэчилнэҮндэсний баялгийн сангийн тухай хуулийг хэрэгжүүлэх зарим арга хэмжээний тухай Засгийн газрын тогтоолыг баталлааДэлхий хоёр сартай болох түүхэн мөч энэ долоо хоногт тохионоКалифорни мужийн сургуулиудад ухаалаг утас ашиглахыг хориглох, хязгаарлах хууль батлагдлааНӨАТ-ын баримт хуурамчаар үйлдэн 2.5 тэрбум төгрөгийн татвар төлөхөөс зайлсхийх боломж олгосон хэрэг гарчээЛ.Оюун-Эрдэнэ: Зэвсэгт хүчин, батлан хамгаалахын салбарт хүний эрхийг дээдлэхэд анхаарч ажиллаарайН.Даваадорж: Машинаас буугаад тав алхахад л тэсэрч дэлбэрээгүй гранатууд таарч байлаа
ЗТХ-ийн сайд Л.Халтар суудлаас буух өргөдлөө өгөөгүйн шалтгаан

Тавантолгой-Зүүнбаянгийн төмөр замыг 3 дугаар сарын 15-нд нээж, тээвэрлэлтийг эхлүүлнэ, чадахгүй бол ажлаа өгнө гэж өнгөрсөн 1 сард ам алдсан Зам тээврийн хөгжлийн сайд Л.Халтар хэлсэн үгэндээ хүрч чадаагүй учраас огцрох асуудал нь Засгийн газрын хэмжээнд яригдаад эхэлсэн тухай мэдээлэл цахим орчинд гарсан.

Тэгвэл энэ мэдээлэл ортой бөгөөд өнгөрсөн долоо хоногийн /3 сарын 16/ Засгийн газрын ээлжит хуралдаанаар ЗТХ-ийн сайд Л.Халтар Ерөнхий сайд болон танхмийн гишүүддээ хандан Дарханы замыг хугацаанд нь нээх боломжгүй болсоноо хэлж, харин Тавантолгой-Зүүнбаянгийн төмөр замын үйл ажиллагааг нээх хугацааг 10 хоногоор хойшлуулж, 3 сарын 25-ны өдөр нээчихээд нэр төртэйгээр ажлаа өгөхөө илэрхийлж, өөрт нь 10 хоногийн боломж өгөхийг хүссэн байна.

Тэрбээр хэлсэн үгэндээ хүрэхийн тулд Монголын Төмөр замтай хамтран Тавантолгой-Зүүнбаянгийн төмөр замыг нээх үйл ажиллагааны урилгыг хэвлүүлэн Ерөнхий сайд, УИХ, Засгийн газрын гишүүдэд тараан өгсөн байна.

Гэвч төмөр замыг байнгын үйл ажиллагаанд оруулна гэдэг авто зам бариад дээгүүр нь машин явуулахаас тэс өөр хэрэг гэдгийг Л.Халтар сайд мэдэхийн дээдээр мэдэж байгаа  хэдий ч хэлсэн үгэндээ хүрч, төмөр замыг эхлүүлэн, нэр төртэйгээр ажлаа хүлээлгэн өгч байгаа мэтээр харагдах сонирхолтой аж.

Дээр дурьдсанчлан төмөр зам барьж ашиглалтанд оруулан, түүгээр тээвэрлэлт хэвийн явуулахын тулд өндөр өртөгтэй зүтгүүр, түүгээр тээвэрлэж байгаа ачаа бараанд эрсдэл учруулахгүй байх зорилгоор юуны өмнө 416 кмын турш машинисттай  холбогдож байх дохиолол холбооны системийг ашиглалтад оруулах, төмөр зам дагуу мал, амьтан орохоос хамгаалан хашлага тор татах, зүтгүүр, вагон бүхий туршилт тээвэрлэлтийг удаа дараа явуулан, мэргэжлийн инженерүүдийн оролцоотой техникийн комиссын үзлэг шалгалт хийж дүгнэлт гаргах, хамгийн сүүлд нь Улсын комисс хүлээн авах гэсэн олон шат дараалсан ажлууд хийгдэх ёстой байдаг.

Гэтэл Тавантолгой-Зүүнбаянгийн төмөр замд эдгээр ажил огт хийгдээгүй ч 3 сарын 25-ны өдөр Л.Халтар сайдын яаран сандран “хүчээр” нээлтийг  хийхээр төлөвлөж байгаа аж.

Монголчууд бид “үлдэх хүнээр тэмээн жингийн ачаа бүү татуул” гэдэгчлэн ЗТХ-ийн сайдын үүрэгт ажлаасаа чөлөөлөгдөх хүсэлтээ илэрхийлсэн Л.Халтарын “Нүглийн нүдийг гурилаар хуурав” гэх үгний  биелэл болсон бэлтгэл нь хангагдаагүй, улсын комисс хүлээж аваагүй Тавантолгой-Зүүнбаянгийн 416 км төмөр зам дээр нээлтийн үйл ажиллагааны дараа осол эндэгдэл гарвал хэн хариуцлагыг нь хүлээх вэ?

Э.БОЛД

Анхаар! Уншигчдын бичсэн сэтгэгдэлд https://garts.mn хариуцлага хүлээхгүй болно. Манай сайт ХХЗХ-ны журмын дагуу зүй зохисгүй зарим үг, хэллэгийг хязгаарласан тул Та сэтгэгдэл бичихдээ бусдын эрх ашгийг хүндэтгэн үзнэ үү.
Нийт 0 сэтгэгдэл
Г
Редакцийн сонголт
Шинэ
Их уншсан
Имэйл: gartsmongol@gmail.com
garts.mn © Зохиогчийн эрхийг хуулиар хамгаалсан.